topspravy.sk mať prehľad
utorok, 19.3.2019 | Meniny má Jozef

18.03.2019 14:20 Poznáme víťazov Rádiohláv za rok 2018 (Mediálne)
Od januára mohli fanúšikovia domácej hudby hlasovať v 11. ročníku Radio_Head Awards. Víťazi hudobných cien Rádia_FM a Rádia Devín sú už známi. Objavom roka sa stala mladá kapela Don't Trust Butterflies, ktorá patrí medzi výrazné objavy programu Demovnica_FM, v ktorom Rádio_FM dáva priestor mladým hudobníkom.

18.03.2019 14:20 Sociálne siete vo februári: Ktorým slovenským médiám a postom sa darilo najviac (Mediálne)
Zábavný portál Emefka naďalej ostal lídrom v rebríčku médií podľa zásahov na sociálnych sieťach. Mal ich najviac aj vo februári, kedy nenastala zmena ani na druhom mieste, ktoré patrí Zomri Official. V mesiaci, ktorý mal o pár dní menej, klesli v počte interakcií viaceré stránky z prvých priečok.

18.03.2019 11:20 Lišiaci pred problémami s bývaním zatvárajú oči. V novej kampani PSS (Mediálne)
Prvá stavebná sporiteľňa (PSS) spustila novú kampaň, v ktorej ostala verná rodine Lišiakov. Opäť sa pasujú s problémami v domácnosti, na ktoré sa podľa vlastných slov už nemôžu pozerať. V nových spotoch spravia to najjednoduchšie – zhasnú svetlo. PSS však tvrdí, že ponúka aj iné riešenie.

18.03.2019 05:20 Ani Adela, ani Sajfa. OTO bude mať po rokoch nového moderátora (Mediálne)
Galavečer v poradí 19. ročníka Osobnosti televíznej ankety (OTO), ktorú organizuje agentúra Art Production Agency (APA), odvysiela RTVS 13. apríla. Na režisérsku stoličku prenosu sa po rokoch vráti Jeffo Minařík. Zmena nastane aj na moderátorskom poste.

17.03.2019 15:20 Súkromie. Na tom Apple záleží (Mediálne)
Digitálny týždeň | WWW má 30! / Model Y je tu / SimCity mení urbanizmus / Kto mal najlepší Performance?

15.03.2019 18:20 Pozrite si najnovšie reklamy: Nový charakter, nové technológie, nové meno/Škoda, ... (Mediálne)

15.03.2019 16:20 Jar podľa Hornbachu vonia nevábne. Pozrite si jeho nový spot (Mediálne)
Spoločnosť Hornbach otvára záhradnú sezónu kampaňou, v ktorej vyzdvihuje vôňu jari. No namiesto rozkvitnutých kvetov so sviežou arómou sa snaží priblížiť, ako voňajú jarné práce v záhrade. Tú Hornbach v novej komunikácii „schoval“ aj do prepotených kúskov oblečenia.

15.03.2019 16:20 Ako riešia „online“ prezidentskí kandidáti? (Mediálne)
Už zajtra nás čaká prvé kolo prezidentských volieb a ich výsledok určite ovplyvnia aj online aktivity jednotlivých kandidátov. Tak sme sa na ne pozreli.

15.03.2019 15:20 RTVS si sama „sprísnila“ moratórium, z archívu stiahla finálové debaty s kandidátmi (Mediálne)
Záznamy diskusií RTVS s prezidentskými kandidátmi boli vo štvrtok, deň po odvysielaní poslednej debaty, nedostupné v online archíve televízie. Ich stiahnutie RTVS vysvetľovala tým, že uplatňuje moratórium pred prvým kolom volieb. Hovorí, že išlo o omyl.

15.03.2019 12:20 Novinárov z investigatívneho centra nepustili na tlačovku k vyšetrovaniu vraždy (Mediálne)
Zástupcom Investigatívneho centra Jána Kuciaka (ICJK) nedovolili vstup na štvrtkovú tlačovú konferenciu Úradu špeciálnej prokuratúry, na ktorej informoval o výsledkoch vyšetrovania vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej a obvinení Mariána Kočnera z jej objednania. Argumentoval tým, že členovia centra nie sú novinári.

15.03.2019 11:15 J&T Banka má novú kampaň, znovu sa opiera o dielo slovenského umelca (Mediálne)
J&T Banka spustila nový komunikačný koncept, ktorým predstavuje podielový fond J&T Profit Eur. Nový produkt prezentuje cez umelecké dielo od slovenského sklára Andreja Jančoviča. Za kampaňou banky stojí agentúra MW Promotion.

15.03.2019 10:20 Informácie o politickom a spoločenskom dianí stále najviac čerpáme z TV správ (Mediálne)
Správy v televízii sú pre obyvateľov Slovenska celkovo najdôležitejším zdrojom informácií. Druhým najdôležitejším zdrojom sú spravodajské weby. Tínedžeri sa najviac o svete naokolo dozvedajú zo sociálnych sietí. Vyplýva to z prieskumu agentúry Go4insight, ktorá zisťovala, z akých zdrojov získavajú obyvatelia Slovenska informácie o spoločenskom a politickom dianí.

14.03.2019 16:20 Únia chce bojovať s fake news a propagandou. Idú hlavne z Ruska (Mediálne)
Poslanci Európskeho parlamentu (EP) vyzvali v stredu na zintenzívnenie boja proti nepriateľskej propagande a šíreniu nepravdivých správ v Európe, pričom za hlavný zdroj dezinformačných kampaní označili Rusko.

14.03.2019 14:15 Expres je vytrvalý. O výnimku z kvót žiadal opäť, znova neuspel (Mediálne)
Rádio Expres opäť žiadalo Radu pre vysielanie a retransmisiu (RVR) o udelenie výnimky z povinnosti dodržiavať kvóty na slovenskú hudbu. Podobne ako vo všetkých predošlých prípadoch neuspelo ani tentoraz. Rada tak zopakovala prax z konca minulého roka, kedy odmietla vyhovieť žiadostiam deviatich rádií, ktoré takisto žiadali o výnimky.

14.03.2019 11:20 Na vlastnej frekvencii plánuje vysielať prvé univerzitné rádio (Mediálne)
Univerzitné internetové rádio Aetter.sk chce rozšíriť svoje pôsobenie do rozhlasového éteru a získať vlastnú frekvenciu. Ide o projekt Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vznikajúce Rádio Aetter má túto ambíciu ako prvá rozhlasová stanica, za ktorou stoja výlučne študenti.

 

Všetky kategórie   Spravodajstvo   Ekonomika   Veda a technika   Šport   Kultúra   Bulvár   Lifestyle   Názory

© 2008 ALAP s.r.o. - Všetky práva vyhradené  |  e-mail  |  O nás

topspravy.sk | mať prehľad